Dag 9 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Asså, jag tror inte jag har en dålig vana precis.
Jag hade en dålig vana innan och det var att jag alltid bet på naglarna. Jag bet bort dem totalt, fanns typ ingenting kvar. c: Men jag tvingade mig själv att sluta! Och vet ni..?! JAG HAR LYCKAS! :D Dem är långa och fina nu. Och nu lönar det sig att ta på sig nagellack på naglarna också.
Men just nu har jag väl ingen dålig vana? Visst jag blir lätt sur för saker och kan vänta på mitt humör helt och hållet på en sekund. Så jag antar att det är något dåligt, för jag själv gillar det inte. O.o Men sen så har jag svårt för att glömma folk. Och det spelar ingen roll hur mycket folk säger till mig att gå vidare. Det går inte! Jag måste få göra mitt innan jag kan gå vidare.

---

Haha denna bilden får mig riktigt och börja skratta. Jag hitta den på min bilddagbok av ren slump. Jag ba "Hahaha vafan, det är ju den!" Och ja, det är en väldigt gammal bild, kanske från 2008 skulle jag tro. Snacka om att man har förändrats så mycket. Inte ens min egna mamma kände ju igen mig. o; Lilla mamma..
Det är i alla fall Adam som har gjort om bilden för hundra år sedan eller nått.
Gud så söööööt man är! <3

fghj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0