Dag 8 - Mitt andranamn - och vad jag tycker om det.

Mitt andra namn är - Ulrica.
Jag tycker det är varken fint eller fult. Jag stör mig inte på det direkt heller, haha. Minns att jag har frågat mamma många gånger om jag stavas med C eller K. Och det är Ulrica med C. Vilket är så mycket snyggare. Ett C är mycket snyggare än ett K, haha. Men jag tycker egentligen ingenting om namnet.

---

oss

Vart med Bea i 5 dagar nu, från Fredag kväll tills idag. Hon drog hem efter jag hade vart på ungdomsmotagningen. Och självklart har vi haft det awesome tillsammans. Hittat två nya vänner, fransmän som bor i Paris. Skit coola! Sen har Bea spelat massa och jag glott på och cpar, camat massa med folk med, haha.
Nyår ska vi inte ens snacka om. Full säger jag bara.

Och på ungdom?
Haha, det var typ kaus! Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Först snacka jag med henne lite och så. Fick bedövnings salva också. Sedan gjorde jag en gynundersökning, bläääää! Sen gick jag och Bea i stan typ 1,5 timma, åt på Donken. Köpte en Happy Meal. (a) Sen vandra vi tillbaka och jag skulle sätta i min p-stav. Jag var så jävla nervös, ni anar inte!! Men vet ni? Det gjorde inte alls ont, det kändes knappt. O.o Men nu har jag något rött runt armen och plåster och grejej, skit sexigt. c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0