En blandad Tisdag

martina

Såg att jag bara hade en bild på min blogg, så här har ni en till ! Lite nyare också, men fräsare kan jag väl inte säga direkt, haha. Jag är väldigt kass på att vara aktiv men ska bättre mig, jag lovar. Men det har hänt så mycket det senaste. Jag har seriöst ingen ork kvar.. Saknar min fina vän Jonathan så det skriker om det, önska att han bara kunde ringa upp nu. Jag hade nog vart den lyckligaste människan på jorden då.

Tycker iaf att någon kan komma och göra mig sällskap. Eller ah, någon kan ju vara pojken som sitter framför dataskärmen och skriver med mig.
Jag ligger iaf här hemma och kollar på glee i min one piece. Dricker cola och äter massa godis, need it! Fast under tiden jag håller på och skriver detta så sitter jag och lyssnar på James Morrison, den rösten asså. Och det är nästan så att man funderar på att sova, skit trött och seg redan ju? Inte okej någonstans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0