Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon.

Jahaja!
Om jag vann 1 miljon så skulle jag åka utomland. Skulle åka till London först. Och då skulle jag ta med mig min lilla Beatrice - för snål är jag inte! Och någon måste jag ju ha med mig? Har alltid velat att åka dit och det är bara ett MÅSTE. Sen så hade jag tatt en tur till Japan och Australien, för även dem är coola länder.
Men självklart så skulle jag spara en del pengar med, eller ah.. Massvis med pengar som jag kan ha sen när jag flyttar hemifrån. Om jag t.ex skulle vilja köpa egen lägenhet och så vidare. Körkorts pengar och bil med kanske? Ja, man vet ju faktiskt inte.

Jag skulle även köpa en del kläder och skor. Det är ju dem flesta tjejers dröm?! Jag skulle köpa massvis med olika converse, såna skor passar till allt i alla färger. Skulle speciellt köpa dem bruna fina. c: Men sen så, skulle jag självklart köpa massa annan småskit som man alltid gör typ när man får pengar, haha.


NU BYTER JAG ÄMNE
Jag har en vän som kanske kommer att läsa detta, man vet ju aldrig? Då menar jag en speciell vän, för självklart kommer några andra att läsa detta med.
Jag har en fin vän som alltid har vart fin. Och när man inte har sett den vännen på ett tag och helt plötsligt står framför en och ser hur vacker den människan är. Det är lite synd att vi inte ses så jävla mycket men ah.. Jag har så mycket inom mig som jag skulle vilja säga till den människan. Så om du ser detta och fattar att det är DU, så skriv? Du kanske fattar mera om jag nämner att du är 97% säker på en sak? Vilket jag inte tror ett skit på. Men jag saknar dig iaf, så länge jag finns på denna planet så kommer jag alltid att göra det. Du är speciell, det har du vart sen den dagen du & jag började snacka - 23 Juni 2008. Du har fyllt många av mina dagar med liv sen dess och jag kan sitta och säga till mig själv att jag inte ska skriva till dig mera. För att glömma. Men det går inte?! Händerna är där ändå och skriver till dig då och då. Snacka om att jag är kass?! haha
Du minns 10 Oktober va? Över  1000 miljoner fjärilar i magen och jag har aldrig vart så glad och lycklig på samma gång?! Trodde seriöst att jag skulle dö, hmm... Kunde ha gjort! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0