Dag 6 - Mina mål / drömmar / önskningar.

Jag har inga mål direkt, eller drömmar, eller önskningar.

Men jag vill klara gymnasiet, jag vill inte misslyckas med det mera. Jag vill även ha godkänt i alla ämnen så jag kan ha utlands apu i 3an sen. Vill så gärna åka till london då - hade vart så underbart. Då är jag borta i 5 veckor. Så jag tänker kämpa för det, faktiskt.

Sen har jag som mål att hitta en underbar och seriös pojkvän, helst i ett paket på julafton. En liten fin pojke som vill ha ett långt och seriöst förhållande som mig. Älska mig för den jag är.

Har även som mål att kämpa för det jag vill ha - en speciell pojke som har berört mig och som fyller mina dåliga dagar med liv. Om jag så ska hjärntvätta honom först, och det har jag sakt till honom.

Har även som mål att förbättra mitt självförtroende för jag har det sämst. Får höra jämt att jag är så negativ men det är sån jag är. Men jag vill ändra på det. Allt blir så mycket lättare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0