Dag 4 - Typ av killar jag faller för.

Oj detta blir nog världigt svårt att förklara..

Jag vill iaf säga att jag älskar när killar har halvlångt-mörkt hår och bruna ögon. Det är så fruktansvärt vackert så man vill bara dö av lycka. Gärna lite snelugg också! Men jag påstår inte att alla som har sånt hår och bruna ögon är snygga. För så är det verkligen inte.

Sen så vill jag att killar ska vara långa, längre än mig då alltså. Jag är 1,75 så under det funkar nästan inte, haha. Det är mysigt att krama långa killar. Mycket att hålla om liksom. ^^

Klädstil? Ahdu... Det får jag nog lov att säga att det är från person till person lite. Men den absolute snyggaste stilen är skate. UTAN TVEKAN!

Sen så ska killen vara trogen och omtänksam såklart. Jag har blivit sviken så många gånger i mitt liv så en trogen kille til max! En kille som bryr sig om en och nästan är som en bästa vän. Det är ju bra att snacka mycket med varandra i ett förhållande och då blir det nästan lite som bra kompisar också. Hade jag haft en kille så hade jag ju vänt mig först till honom och frågat/sakt något. Vill även ha en kille som är stolt över att han har mig. Ingen som aldrig vågar visa mig för sina vänner eller inte våga pussa mig inför någon. Vill ha någon som är stolt. Som kan stå mitt ute i stan t.ex och bara hålla om mig. Det är vad varje tjej skulle vilja tror jag.

Hmm, vet inte så mycket mera. Fråga gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0