Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

Namn (hela): Martina Ulrica Karlsson
Ålder: Fyller 17 om två dagar! :)
Bor: Borås - Kristineberg
Familj: Jag bor med min mamma Berit och hennes sambo Ted. Min ena syster Moa bor här med. (Ena syskonet från mamma) Har två katter och en underbar hund! :) - Sen har jag tre andra syskon som jag har från pappas sida. Har bara kontakt med min storasyster där ifrån. Sen har jag en "syster" som egentligen inte är min syster. Men! Hennes pappa och min mamma blev tillsammans när jag var två år gammal så jag har nästan känt henne hela mitt liv så ja, hon är som min egna syster. :)
Intressen: Jag har väl inga intressen egenligen. Det är väl mest kompis och musik. Jag lever för musik nästan, haha! Jag lyssnar på musik så fort jag får chansen till det. Skulle aldrig kunna leva utan musik - går verkligen inte! Sen har jag även stor kärlek till djur men det är inget jag håller på med på fritiden direkt.
Gymnasium & linje: Jag går på Almåsgymnasiet där jag går Handel & Adminstration - lärling. Lärling innebär att jag har mer praktik mer än vanligt. Har praktik från Onsdag - Fredag varje vecka.

10 snabba!

° Jag tycker det är snyggt med percingar och tatueringar.
° Jag är 1,75 cm lång.
° Jag verkligen älskar hundar!
° Jag vill åka till london.
° Jag har världens sämsta självförtroende.
° Jag älskar sommaren sjukt mycket!
° Jag fryser VÄLDIGT lätt.
° Jag har ingen kontakt med min pappa alls.
° Jag längtar redan till sommarlovet.
° Jag vill så fylla 18 just nu!

martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0