Dag 10 - Vad jag har och har haft för känslor idag.

Jahaja, då var det känslor idag då.

Vad jag har haft för känslor idag: Ja, besvikelse och glad. Besviken på folk som jämt ska snacka skit och hålla på, man tjänar ingenting på det tycker jag. Men jag har vart glad idag för att har vart med min Amanda, även köpt solkort så nu jävlar ska jag bli brun! :)
Vad jag har för känslor nu: Jag är väldigt trött, så efter detta inlägget så ska jag nog sova. ;D Men jag är fortfarande glad, smsar med Tobbelainen och lyssnar på Foster The People. Så sjukt bra grupp, knark knark knark! Även glad för längtar tills imorgon, så jag hoppas att skoldagen går snabbt. c:

Kommentarer
Postat av: Amanda

Love you bby! :)

Det är kul att va med dig med <3

2012-01-16 @ 21:31:03
URL: http://thisisiit.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0