Kommer och sakna dig! <3

Fick reda på i Måndags att du inte finns mer. Blev helt jävla chockad när mamma ringde till mig i skolan, jag brast i grät och lika så mamma. Kan jag inte tro att detta är sant. Du är den första nära personen till mig som har gått bort, hur blir man bra efter detta? Tänker på dig jämt och sover knappt om nätterna.
Den mest hemskaste tanken är faktiskt att jag aldrig kommer få se eller träffa dig mera. Innan kunde man ju iaf få se dig minst en gång i veckan. Jag kollar ofta till hörnet av huset där du bodde, önska någon dag att du ska komma gåendes där igen.
Jag vet ju att du inte mådde bra och jag vet och hoppas att du har det bra nu Jonathan. Jag vet att du kan se oss där uppe från och jag vet att du vill att vi ska må bra och gå vidare. Men det är svårt.. Du har alltid vart en glad och oerhört trevlig person. Sist jag var med dig så var du hemma hos oss på Halloween och vi sminka och klädde ut dig. Du gick i mina kläder - eftersom vi typ har samma kroppsbyggnad. Vi skratta och hade kul, kommer alltid minnas en Jonathan med ett leende på läpparna. Lika så när du ringde senaste den kvällen och sa att du skulle hålla koll på min mamma och att jag bara kunde ringa om det var något. Vem ska jag nu ringa om jag behöver någon?
Eller när man mötte dig i stan eller på bussen och du skoja med mig. Fråga om jag skulle träffa massa killar eller supa mig full och att du inte skulle säga något till mamma. Kommer sakna allt med dig.

Var uppe på sjukhuset idag och fick se dig. Du var alldeles kall och din kropp var hård. Läpparna och händerna var blåa. Men du var lika vacker ändå. Men det var liksom inte Jonathan som låg där, kändes som någon helt annan. Men att få se dig och känna på dig en sista gång var viktigt. Mycket tårar kom men det visar ju iaf att jag kommer sakna dig och jag bryr mig om dig. Du begravs på Torsdag nästa vecka, har bestämt mig nu. Jag ska gå, det är något jag har lovat mig själv att göra. Att säga hejdå på riktigt och sedan försöka gå vidare. Alla dina närmaste och familj kommer och sakna dig Jonathan. Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan, livet ut.

Kommer sakna dig enormt och kommer tänka på dig jämt, vila i frid nu bästa Jonathan Bergqvist. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

R.I.P! <3

2011-12-14 @ 22:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0